Thursday 21 May 2009

'City of Dreams' becomes a reality with grand opening set for June 1 澳門新濠天地將於6月1日夢想成真 (澳门新濠天地将於6月1日梦想成真)

City of Dreams - One minute TV commercial
新濠天地的一分鐘電視廣告


"Our goal with City of Dreams, our flagship development in Macau, has been to set a new standard of gaming and entertainment experience in Asia. I believe that we will achieve this goal," said Lawrence Ho, Co-Chairman and CEO of Melco Crown Entertainment.

新濠天地欣然宣佈, 開幕典禮將於6月1日晚上7時30分隆重揭幕, 並於晚上8時正式對外開放。 屆時, 何猷龍先生、新濠博亞娛樂聯席主席James Packer先生及新濠天地總裁賀坤先生將親臨主持開幕典禮儀式。

何猷龍先生表示:「我們距離實現多年來的努力和決心只少於二星期。 沒有澳門特區政府及中央人民政府的全力支持,這個夢想無法成真。新濠天地的開幕是新濠博亞娛樂有限公司的一個轉捩點,亦是澳門發展成為亞洲首要休閒度假勝地的主要里程碑。」

賀坤先生補充:「我們為數7,000名員工的培訓都已接近尾聲,並熱切盼望10天後的開幕。我們所有人都熱烈期待迎接第一批蒞臨新濠天地的貴賓,為賓客提供夢寐以求的尊貴體驗。」

0 Comments: